Virtual Support

Bij het runnen van een bedrijf komt best veel kijken. Veel meer dan alleen maar core business en de expertise van een ondernemer. Geen enkele ondernemer is van alle markten thuis (dek aan: strategie, boekhouding, communicatie, (online) marketing, kantoorvaardigheden, plannen en organiseren, systematiseren, uitvoering) maar bij het runnen van een onderneming komen al die taken wel steeds weer opnieuw om de hoek kijken. Wat kan er nou gebeuren wanneer je als ondernemer alle ballen in de lucht probeert te houden en er niets verandert? 

  • Je kunt vervelende lichamelijke en mentale klachten ontwikkelen door aanhoudende werkdruk en stress;
  • Je familie en vrienden gaan klagen dat je altijd maar aan het werk bent en geen tijd voor ze hebt;
  • Je bedrijfsgroei stagneert en mooie kansen blijven liggen;
  • Je verliest het plezier in ondernemen en vergeet waarom je ondernemer bent geworden.  

Dat is zonde en ook helemaal niet nodig! 

Een online assistent ondersteunt en ontlast andere zelfstandige professionals en kleinere MKB ondernemers met bepaalde werkzaamheden in hun bedrijf. Dat doet ze op afstand vanaf een eigen werklocatie. Het maakt niet uit waar je kantoor is en dat is ook meteen het grote voordeel van virtueel werken; het is niet plaats- of tijdgebonden en dus enorm flexibel.

Wat heb je nodig aan ondersteuning? Dat bepaal je zelf. 

  • Vaste ondersteuning als je behoefte hebt aan continuïteit maar niet vast wilt zitten aan een vast aantal uren. flexibel dus!
  • Tijdelijke ondersteuning, als je tijdelijk asisstentie wilt, zoals bijvoorbeeld  projectassistentie of opvang tijdens grote drukte of bij tekort aan personeel.   

1. Ons eerste contact

Je bent geïnteresseerd en wilt graag meer informatie over de mogelijkheden van virtuele ondersteuning. Zodra je dat hebt laten weten, neem ik contact met je op. Persoonlijk, telefonisch of door middel van een video call maken we kennis en bespreken we je hulpvraag.

2. Voorstel op maat

We inventariseren wat de wensen, verwachtingen en mogelijkheden zijn en dat werken we uit tot een plan. Als we beiden akkoord zijn, dan kan onze samenwerking van start gaan! Samen bepalen we hoe vaak we contact hebben met elkaar (bij voorkeur wekelijks) en hoe de communicatie verloopt. Ik heb toegang nodig tot de programma’s waarmee jij werkt. Ik ga als professional uiteraard vertrouwelijk met je gegevens om. 

3. Aan de slag!

Er volgt een proefperiode. We gaan allebei investeren in een goede verstandhouding. Tijdens onze samenwerking zullen we geregeld evalueren hoe de samenwerking verloopt en of alles naar wens is. Je zult al snel merken dat je meer resultaten boekt in minder tijd. 

Volg me op social media