Werkwijze

Bij het runnen van een eigen bedrijf komt veel kijken. Veel meer dan alleen de core business; de werkzaamheden waar jij expert in bent en waarom je bent gaan ondernemen. Niemand heeft alle kennis in huis van al die verschillende bedrijfstaken, maar voor een goede fundering van je bedrijf is het wél belangrijk dat alle onderdelen goed en efficiënt worden opgepakt. Maar dat hoef je natuurlijk niet allemaal zelf te doen. Sterker nog; succesvolle ondernemers doen vooral waar ze goed in zijn en delegeren de rest!

Als je merkt dat bepaalde werkzaamheden je niet liggen of dat je er te weinig tijd of kennis voor hebt, is het verstandig om je te laten assisteren. Vooral terugkerende tijdrovende kantoortaken zoals e-mail checken en beantwoorden, administratieve taken, agendabeheer, het bijhouden van social media en de organisatie van bijeenkomsten kunnen prima door iemand anders worden opgepakt. Zonde van je kostbare tijd! Een virtueel support professional pakt die taken graag snel en efficiënt voor je op.

Virtueel werken betekent dat we op afstand online samenwerken. Beide vanaf een eigen werkplek en samen in de Cloud via online programma’s zoals Office 365, OneDrive, E-mail, Skype en andere handige online tools. Terwijl je op afstand geassisteerd wordt, kun jij je volledig richten op jouw onderneming en doen wat je echt leuk en belangrijk vindt. Dat is de investering meer dan waard, dus maak er dankbaar gebruik van!

Ondernemers kiezen steeds vaker voor virtuele ondersteuning omdat dat makkelijk, snel, efficiënt en tijd- en kostenbesparend is voor beide partijen. Je krijgt de ondersteuning die je wenst en doordat je niemand in (loon)dienst neemt behoudt je je vrijheid als ondernemer. Je zit nergens aan vast en loopt weinig risico. Je neemt alleen de diensten en uren af waar je behoefte aan hebt. De enige voorwaarde is dat je internet hebt en dat je onderling goede afspraken maakt met elkaar. Het maakt niet uit waar je kantoor is en dat is ook meteen het grote voordeel van virtueel werken; het is niet plaats- of tijdgebonden en daarom enorm flexibel. 

Al een paar uur assistentie per week kan de druk op je schouders enorm verlichten!

1. Ons eerste contact

Je bent geïnteresseerd en wilt graag meer informatie over de mogelijkheden van virtuele ondersteuning. Zodra je dat hebt laten weten, neem ik contact met je op. Persoonlijk, telefonisch of door middel van een video call maken we kennis en bespreken we je hulpvraag.

2. Voorstel op maat

We inventariseren wat de wensen, verwachtingen en mogelijkheden zijn en dat werken we uit tot een plan. Als we beiden akkoord zijn, dan kan onze samenwerking van start gaan! Samen bepalen we hoe vaak we contact hebben met elkaar (bij voorkeur wekelijks) en hoe de communicatie verloopt. Ik heb ook toegang nodig tot de programma’s waarmee jij werkt. Ik ga als professional uiteraard vertrouwelijk met je gegevens om. 

3. Aan de slag!

Er volgt een proefperiode. We gaan allebei investeren in een goede verstandhouding. Tijdens onze samenwerking zullen we geregeld evalueren hoe de samenwerking verloopt en of alles naar wens is. Je zult al snel merken dat je meer resultaten boekt in minder tijd. 

Volg me op social media